Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu

Posted by on Sty 23, 2021 in Kosmetyka i uroda |

Szybkie schudnięcie w granicach rozsądku.

Szybkie schudnięcie w granicach rozsądku.

Chudnij szybko, ale zdrowo.

Mądra dieta to na pewno nie dieta ekspresowa. Szybkie schudnięcie nie jest jednak wcale zdrowe i niesie ze sobą ryzyko powrotu tego, co zrzuciliśmy w efekcie pojawienia się efektu jo-jo. Czasem jednak potrzebujemy szybko zrzucić parę kilogramów. Co robić, by schudnąć szybko? Oto kilka porad na szybkie schudnięcie w granicach rozsądku.

Ekspresowy pociąg dietetyczny.

Ile chcesz schudnąć? Bo jeśli 7 kg w miesiąc, to może i da się, ale nie bez uszczerbku na zdrowiu. Każdy organizm jest inny i warto to wziąć pod uwagę. Na tej samej diecie ktoś w miesiąc zgubi 4 kg, a ktoś tylko 2 kg. I z tym musisz się liczyć. Szybkie schudnięcie w granicach rozsądku to przede wszystkim konsekwencja i samodyscyplina.

Wyeliminuj słodycze pod każdą postacią.

Mówimy nie: słodkim bułkom, białemu pieczywu, makaronom, słodkim i gazowanym napojom oraz słodkim owocom jak banany. Nie chodzi o to, by zrezygnować z jedzenia słodkich smaków, tego nie da się zrobić, ale o modyfikacje i zamienniki. Zamiast banana, zjedz parę truskawek lub ½ filiżanki borówek. Zamiast cukru użyj erytrytolu. Zamiast białej, pszennej bułeczki na śniadanie zjedz ½ kromki orkiszowego chleba.

Jedz regularnie.

Niech Twój organizm wie, że ma stały dopływ paliwa. Nie stresuj go, nie jedząc po 5-6 godzin, bo potem nawet jeśli zjesz niewiele, nie zrzucisz tego, co nadprogramowe. Lepiej jeść mniej, ale częściej.

Ruszaj się.

Wprowadź choćby 30 – minutowy spacer co drugi dzień. Szukaj okazji do ruchu. Nie czytaj książki, tylko przesadź kwiaty. Zamiast jechać windą, idź schodami. Na spotkanie do kawiarni idź pieszo. A może zamiast sesji logi lepszy będzie basen lub godzinka joggingu?

Ogranicz sól i zrezygnuj z fast foodów.

To tylko puste kalorie, nic nie dają. Jeden mały hamburger to około 300 kcal. Nadmiar soli szkodzi tak samo, jak cukier i biała mąka. Przetworzone węglowodany, utwardzone oleje roślinne i kwasami tłuszczowymi typu trans i solą to produkty, które musisz wykluczyć, żeby zauważyć spadki wagi.